“Jau tagad valsts uzņēmums Latvijas Loto ir monopolists, un lieliski izmanto šo situāciju, tai skaitā reklāmas jomā, jo Latvijas Loto ir iespēja reklamēt savus produktus. Patlaban ir pārāk maz informācijas par to, kā tieši Latvijas Loto varētu iesaistīties interaktīvo azartspēļu tirgū, tomēr bažas nozarē ir lielas. Ir skaidrs, ka attieksmei ir jābūt vienādai pret visiem nozares pārstāvjiem, un, runājot par reklāmu, vai nu tā tiek atļauta visiem, vai nu visiem tiek aizliegta.” Tā uzskata sporta totalizatora 11.lv valdes priekšsēdētājs Jānis Trēgers.
Nozarē konkurence ir pietiekama, un privāto uzņēmumu piedāvājums ir licencēts, pietiekami uzraudzīts un regulēts. Neredzam, ka tirgū būtu kāda neaizpildīta niša, par kuru valstij būtu jācīnās. Nezinām, kādā veidā viņi plāno jauno produktu reklamēt un piedāvāt. Viņi jau tagad ir priviliģētās pozīcijās, jo izložu reklāma nav aizliegta. Ja viņi jauno pakalpojumu, kas būs tiešs konkurents, reklamēs, tā būs negodīga konkurence.
Latvijas loto savu tirgus monopolista stāvokli līdz šim izmantojis lieliski. Kā uzņēmums tas ir daudz lielāks nekā viss interneta azartspēļu bizness kopā ņemts. Ir septiņi licencēti operatori, kuru sporta totalizatoru un kazino uzņēmumi kopā ir mazāki nekā viens Latvijas loto. Pateicoties šai praksei, viņi ir guvuši lielus ienākumus. Protams, tas arī papildina valsts kasi un izskatās, ka apetīte aug, tāpēc nozarei ir bažas par to, ka var tikt pieļauta negodīga konkurence.
Kā zināms, paziņojumā Stokholmas biržai sporta totalizatoru pakalpojumu nodrošinātājs Kambi Group plc norādījis, ka noslēdzis ilgtermiņa sadarbības līgumu ar VAS Latvijas loto par sporta totalizatora un uzņēmuma pakalpojumu nodrošināšanu Latvijā. No paziņojuma noprotams, ka sporta totalizatoru piedāvās Latvijas loto pārvaldības digitālajā platformā un tā darbību paredzēts sākt gada beigās. Informāciju par darījuma summu un nosacījumiem VAS Latvijas Loto neizpauž.